فروشگاه عطر ماندگار

جستجو کردن

فهرست

یکی از بزرگترین دغدغه های افراد انتخاب عطر مناسب برای مهمانی و یا یک جلسه کاری خاص است و همیشه این سوال وجود دارد که چگونه عطر مناسب مهمانی انتخاب کنم ؟
ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه یک عطر مناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

همانگونه که برای یک مهمانی خانوادگی ، تولد، عروسی ویا ترحیم لباس مناسب با آن فضا را انتخاب میکنیم لازم است برای هر مراسم که قصد شرکت در آن را داریم عطر مناسب برای آن مراسم را انتخاب کنیم.برای مثال فرض کنین در فصل زمستان هستیم و برای یک همنشینی شبانه دعوت شده ایم ، از بین صدها مدل عطرموجود در بازار، انتخاب یک عطر مناسب برای آن فضا به ظاهر شاید سخت جلوه کند، اما درعمل شما با تعداد کمی گزینه روبرو خواهید بود .در یک مهمانی همنشینی که معمولا تعداد کمی از افراد در آن حضور دارند انتخاب عطر های تند و اصطلاحا جیغ برای دیگران اذیت کنند خواهد شد، هر چند در ابتدا حس خوبی را به آنها منتقل کند.در فصل زمستان انتخاب یک عطر سرد نمی تواند گزینه خوبی باشد، زیرا فصل سرد عطر گرم را اقتضا می کند همانگونه که یک نوشیدنی گرم در فصل زمستان نظر دیگران را بیشتر از همه جلب میکند و بالعکس در فصل های گرم عطر های سرد جذابیت بیشتری به شما میدهد همانگونه که یک نوشیدنی خنک جذابیت بیشتری دارد.
در مهمانی های شلوغ مثل یک مراسم عروسی عطر شما باید جیغ باشد ، زیرا در آن مراسم که اکثرا عطر و ادکلن استفاده کرده اند و محیط با عطر ها متفاوت معطر است یک عطر لایت و ملایم نظر کسی را جلب نخواهد کرد.
در مراسم خواستکاری شما باید از یک عطر رسمی که نه تند و نه خیلی ملایم است استفاده کنید ، نباید فراموش کرد که قبل از صحبت کردن ظاهر شما دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد.جلسات کاری رسمی هم معمولا از این الگو پیروی می کند.
در مراسم ترحیم معمولا از عطرهای ملایم وترجیحا مذهبی باید استفاده کرد، عطر هایی که معمولا رایحه ای از گل را به همراه دارند، سبب آرامش بیشتری میگردند و برای این نوع مراسم ها مناسب می باشند.
در کلام آخرباید گفت انتخاب عطر یک امر سلیقه ای است اما رعایت یک سری اصول کمک میکند تا شما جذابیت بیشتری داشته باشید و دیگران از بوی عطر شما احساس خوشایندی را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *